سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی / دوربین مدار بسته برای

    نظر

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نظارت تصویری یک ابزار امنیتی ارزشمند برای موسسات بهداشت و درمان از هر شکل و اندازه است و به بیماران، پزشکان و کارمندان کمک می کند تا ابتدا در معالجه تمرکز کنند 

و نصب دوربین مدار بسته مطب پزشک یکی از ارکان اصلی حفظ امنیت برای مراکز بهداشتی می باشد و این امکان را فراهم می کند که بتوانید در مطب دکتر آرامش داشته باشید زیرا چشمان بیدار دوربین مدار بسته تمام وقایع را ضبط می کند و برای شخص دکتر این مزیت را دارد که بر روی نحوه کار کارکنان خود نظارت داشته باشد.

مزایای دوربین های امنیتی کلینیک

محافظت از بیماران – سوابق پزشکی می توانند برخی از خصوصی ترین اطلاعات را در مورد یک شخص در اختیار داشته باشند و می توانند حاوی اطلاعاتی باشند که می توانند برای سارقان هویت یا سایر طرف های همکار ارزشمند باشند. یک سیستم نظارت تصویری دریک لابی مطب یا اتاق پرونده می تواند به امن بودن سوابق پزشکی و هویت بیماران کمک کند. دوربین های امنیتی کلینیک های درمانی همچنین بیماران را در حالی که منتطر مراجعه به پزشک هستند، ایمن نگه می دارد و به بهبود تجربه کلی آنها کمک می کند.

محافظت از لوازم – یکی از مهمترین قسمت های مراقبت های بهداشتی، داشتن تجهیزات مناسب برای انجام کار است. وسایل پزشکی از موارد ارزان قیمت مانند سواب پنبه گرفته تا تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه های اشعه ایکس یا داروهای پیشرفته است. دوربین های امنیتی موجود در اتاق های کلینیک و بیمارستان می توانند به ایمن نگه داشتن منابع و کارآیی عملیات بهداشت و درمان کمک کنند.

مانیتورینگ از راه دور – پیشرفت های ویدیوی IP و فناوری دیجیتال باعث شده است که بتوانید فیلم های نظارت را از راه دور از هر رایانه، تلفن هوشمند یا لپ تاب و موبایل مشاهده کنید، این امر به شما امکان می دهد تا مراکز بهداشتی و درمانی 24 ساعت در روز محافظت بمانند، زیرا مدیران می توانند با کشیدن یک کابل از راه دور از دوربین ها، فورا به هشدارها پاسخ دهند. در منتیجه نصب دوربین مداربسته ضروری است.

خطرات نظارت بر مراکز بهداشت و درمان

حریم خصوصی – بسیار مهم است که از حریم خصوصی بیماران و پزشکان در هر زمان محافظت شود. سلامت یک فرد از نظر قانونی موضوعی است که فقط می تواند بین بیمار و ارائه دهنده خدمات درمانی مورد بحث قرار گیرد، بنابراین دوربین های امنیتی فقط باید در مکان های عمومی قرار بگیرند که در آن باعث به خطر افتادن حریم خصوصی و اعتماد بیمار نشود.

مشاوره راه اندازی برای دوربین های فیلمبرداری IP کلینیک

دوربین ها را در نزدیکی ورودی ها و محل های خروجی قرار دهید تا از هر بازدید کننده ای که وارد کلینیک بهداشت می شود تصویر دریافت کنید و دوربین هایی  را در جلوی اتاق های مطب و راهرو ها استفاده کنید تا از امنیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

نصاب دوربین مدار بسته مطب

برای اینکه نصب دوربین مدار بسته مطب پزشک داشته باشید و یا اینکه صاحب کلینیک و یا یک مطب پزشکی هستید لازم است این را بدانید که بهترین نصاب دوربین مدار بسته در مطب پزشک در فروشگاه دوربین مدار بسته ایران حافظ می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که بهترین کیفیت و بالاترین درجه امنیت و نظارت را با پایین ترین قیمت ممکنه داشته باشید می توانید از فروشگاه دوربین مدار بسته ایران حافظ استفاده نمایید و از کادر فنی تخصصی این فروشگاه استفاده کنید.

 

 

پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت دوربین مدار بسته   نصب دوربین مدار بسته تهران هایک ویژن

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی هادوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

سرمایه گذاری برای امن سازی بنگاه های خودرو یا نمایندگی های فروش خودرو و توسعه امنیت آن می تواند از سرمایه گران بهای آنها و اموال آن به نحوی مطلوب محافظت نماید.

بسیاری از نمایندگی های خودرو، موجودی های خود را در بیرون از محوطه و یا در فضایی باز نگهداری می نمایند و این امر سبب می شود که سارقان و دزدان به آن چشم طمع داشته باشند و بخواهند که خود خودرو و یا وسایل آن را به سرقت برند.

در این نمایندگی ها خودرو هایی با رنج قیمت متفاوت وجود دارد و اگر یک سارق بتواند به آن نفوذ کرده و بخشی از آن اموال را به سرقت برد علاوه بر وارد آمدن خسارت به آن موسسه، اعتبار ایشالن نیز زیر سوال خواهد رفت.

امروزه سیستم های نظارت تصویری متنوعی عرضه شده است که می تواند برای نمایندگان فروش خودرو و یا بنگاه ماشین، بر اساس هر بودجه ای پیاده سازی شود. در این مقاله قصد داریم تا اهمیت اجرای سامانه های نظارت تصویری در این اماکن را بررسی نماییم. سپس درباره مزایای پیاده سازی آن ها اشاره خواهیم نمود. یادمان باشد امنیت هر کسب و کار در موفقیت آن کسب و کار تاثیر مستقیم و بسزایی دارد.

باید این دید را داشته باشید که دوربین در نمایندگی فروش خودرو می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری دراز مدت در نظر گرفته شود.

نکات امنیتی در هنگام نصب دوربین های مدار بسته

اگر خواهان نصب دوربین مداربسته در بنگاه خودروی خود هستید و می خواهید آن را به طور کامل ایمن نمایید، لازم است چندین فاکتور را مد نظر قرار دهید. این عوامل تاثیر بسزایی در انتخاب نوع دوربین و ویژگی های آن دارد تا بنگاه خودرو به طور کامل امن گردد. این عوامل در نصب بهینه آن نیز دخیل هستند.

اولین گام و مهم ترین گام برای مشخص شدن عوامل و فاکتورها، پرسیدن چند سوال ابتدایی و مهم است. اولین سوال باید درباره میزان و تعداد سرقت ها در سال های گذشته باشد. اگر تعداد سرقت ها زیاد باشد، مشخص است که نمایندگی فروش خودرو آسیب پذیری بالایی را در برابر سرقت دارد.

همچنین محله ای که این نمایندگی در آن قرار گرفته است نیز می تواند جرم خیز بودن آن را مشخص نماید. برای بررسی جرم خیز بودن محله می توانید پرس و جویی را از همسایگان داشته باشید. هر چه تعداد سرقت ها در محوطه نمایندگی و یا محله بیشتر باشد، شما باید تعداد دوربین های بیشتری را برای محیط و یا دیواره در نظر بگیرید.

بسیاری از بنگاه های فروش خودرو آسیب پذیر هستند و زیر نظر بسیاری از سارقان قرار دارند. از سویی دیگر در صورتی که صاحبان این مشاغل مدیریت و نظارت مناسبی بر این محیط ها نداشته باشند شرایط جوی و آب و هوا می تواند خسارتی را بر بدنه و سایر بخش های خودرو وارد سازد.

پرسش دوم شما باید به شناسایی مناطق جرم خیز گاراژ و یا نمایندگی فروش خودرو می توانید بهترین مکان های نصب دوربین را شناسایی کنید. شناسایی این مناطق و تعیین تعداد دوربین مدار بسته سبب جلوگیری از هزینه های اضافی برای خرید دوربین های غیر ضروری خواهد شد. بهترین راه این است که شما در ابتدای امر مناطقی که برای شما مهم تر هستند و سرمایه های بیشتری در آنجا انبار کرده اید را مشخص نمایید.

همچنین مناطقی که کمتر در تردد مسئولین وجود دارد نیز می تواند به مرور سبب جرم خیز شدن آن مناطق گردد. لیست این مناطق را تکمیل نمایید تا در انتخاب محل دوربین دقیق تر عمل نمایید. یکی از تهدید هایی که در مراکز تعمیر و یا نمایندگی خودرو وجود دارد دزدیدن لاستیک است. سرقت لاستیک آسیب پذیری بالقوه ای است که در تمامی نمایندگی های تعمیر خودرو وجود دارد.

در صورتی که چنین تهدیدی در منطقه شما رخ داده است لازم است از دوربین هایی استفاده نمایید که با راهکار تشخیص چهره ترکیب شود و سارقان را به مرور به شما معرفی نماید. برای آنکه بتوانید تصویری محکمه پسند را به مراجع قضایی تحویل دهید لازم است که مشخصات جزئی شامل رنگ لباس، میمیک صورت و موارد دیگر در تصویر مشخص باشد تا برای اثبات وقوع جرم قاضی تصمیم درستی را اتخاذ نماید.

پرسش سوم و پرسش نهایی که باید برای انتخاب دوربین ها در نظر داشته باشید این است که آیا در حال حاضر امنیتی وجود دارد؟ آیا سیستم امنیتی موجود موثر و کارا است؟ نقاط ضعف سیستم امنیتی موجود چیست؟

اگر در حال حاضر از سیستم های آنالوگ قدیمی استفاده می کنید و سامانه امنیتی شما از سیستم های مدرن بهره نمی گیرد باید سیستم خود را ارتقا دهید. سیستم های مدار بسته آنالوگ عملکردی محدود دارند و قابلیت های آنها انگشت شمار است. در بسیاری از مواقع تصویر این دوربین ها بی فایده می باشد و قاضی آن را قبول نمی نماید.

ارتقا سیستم های مدار بسته آنالوگ به دوربین های تحت شبکه می تواند مزایای بی شماری را به ارمغان آورد و امنیت منطقه را به طور کارا ارتقا دهد.

مزایای سیستم های نظارت تصویری در نمایندگی خودرو

نصب و اجرای پروژه های نظارت تصویری در نمایندگی های خودرو، می تواند مزایای بسیاری را به ارمغان آورد. این مزایا سبب ارتقا امنیت محیط کسب و کار آن ها خواهد شد. در بخش زیر به معرفی برخی از این مزایا می پردازیم.

بازدارندگی از وقوع جرم

یکی از الزامات امنیت در هر کسب و کار از جمله نمایندگی ها فروش و تعمیر خودرو، امن سازی محیط و ارتقا سپرهای امنیتی می باشد. باید در هر کسب وکاری اطمینان حاصل شود که وقوع و نفوذ جرم به یک منطقه سخت و دشوار است، این امر یکی از مسئولیت های بزرگ هر سازمان یا ارگان می باشد.

دوربین های امنیتی در هر منطقه از جمله گاراژهای تعمیرگاه و یا بنگاه های فروش عامل باز دارنده از وقوع جرم می باشند. استفاده از دوربین های جدید با قابلیت های نوآورانه سبب ارتقا امنیت هر محدوده می شود. در بسیاری از تحقیقات نشات داده شده است که خود دوربین عامل بازدارنده محسوب می شود چرا که سارقان نمی خواهند از اعمال مجرمانه خود اثر بگذارند و فیلمی از جرم خود را به صاحبان تحویل دهند.

سارقان با دیدن دوربین راه خود را کج کرده و به منطقه دیگر برای ارتکاب جرم مهاجرت می کنند.

محافظت از موجودی

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، نمایندگی های فروش و تعمیرات خودرو نسبت به سایر مشاغل خرده فروشی کالاهای بسیار گران قیمت تری دارند. علاوه بر این، بخش بزرگی از موجودی خودرو آنها پس از پایان ساعت کاری در خارج از منطقه باقی می ماند، که می تواند یک هدف وسوسه انگیز، برای مجرمان بوده و یا لاستیک خودروها به سرقت رود.

حفظ امنیت نمایندگی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دوربین های امنیتی می توانند یک لایه دفاعی قدرتمند را فراهم کنند. با استفاده از هوشمند سازی های نظیر تشخیص حرکت و یا تشخیص نفوذ می توان هوشمند سازی منطقه را مضاعف نمود و با انتقال تصویر و ارائه پیام هشدار به صاحبان امنیت منطقه را به لطف سامانه نظارت تصویری مدرن ارتقا بخشید.

امن سازی ساختمان، کارکنان و مشتریان

دوربین های امنیتی که در نمایندگی های خودرو نصب می شوند علاوه بر حفظ دارایی وظیفه امن سازی کارکنان و مشتریان را دارند. با مانیتورینگ دوربین مداربسته می توان کارکنان را در زمان بحران مطلع نمود و یا اگر یک مشتری در معرض خطر قرار دارد از طریق بلندگو پیام هایی را برای ایشان قرائت کرد.

مانیتورینگ کارمندان برای انجام وظایف روزمره به طور کامل، نیز از وظایف دوربین های مدار بسته به شمار می آید. انتقال تصویر و مانیتورینگ از راه دور کارکنان می تواند سبب ارتقا اثر بخشی عملکرد برای مدیران شود.

یکپارچه سازی

یکی از مزایای سامانه های نظارت تصویری یکپارچه سازی آن با سایر سیستم ها است و در صورتی که در نمایندگی از سامانه های کنترل تردد و یا پیجینگ استفاده می نمایند می توانید این سامانه ها را با هم ادغام نموده و با یک نرم افزار واحد آن را مدیریت نمایید. بررسی ورود و خروج کارمندان و زنگ درب ورودی سامانه هایی هستند که می تواند با نرم افزار دوربین ها یکپارچه شوند.

علاوه بر این سامانه خانه هوشمند نیز امکان تبعیت از نرم افزار را دارد و به کمک نرم افزار جامع می توانید مدیریت دما را نیز داشته باشید.

روش های سودمند برای اجرای دوربین های امنیتی برای نمایندگی های خودرو

هنگام انتخاب دوربین مدار بسته امنیتی برای نمایندگی های خودرو، نکات مفیدی وجود دارد که کاربران می توانند از آنها برای بهترین انتخاب و مناسب ترین راهکار استفاده نمایند. انتخاب دوربین مناسب به شرایط محیط کاملا وابسته است و برای بهترین انتخاب باید فاکتورهای متعددی را نیز در نظر گرفت.

در بسیاری از مواقع مدل ها و تیپ های متنوعی از دوربین ها در کنار یکدیگر در یک پروژه به کار می برند تا ارزنده ترین راهکار فراهم شود. مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که دوربین هایی که در فضای آزاد استفاده می شوند آیا توانایی مقابله با گرد و غبار و آب را دارند و به نوعی IP دوربین که بیانگر درجه حفاظت دوربین است برای این محیط ها پاسخگو است.

دقت کنید IP درجه حفاظت مخفف INGRESS PROTECTION است، که از دو عدد تشکیل می شود و برای محیط های بیرونی بهتر است 66 یا 67 باشد. یکی دیگر از نیازهای امنیتی در نمایندگی خودرو محل استقرار وسایل کارکنان است. نظارت بر این مناطق امنیت و آسودگی خاطر کارکنان را افزایش خواهد داد.